Správa nemovitosti

Zajišťujeme pro vás komplexní správu nemovitostí.


  • Automatizace a kontrola plateb, včasné a efektivní řešení nepříjemných situací s dlužníky.
  • Pravidelné kontroly stavu vaší nemovitosti včetně pořizování fotodokumentace a zaznamenávání stavu měřicích zařízení.
  • Výroční i mimořádné vyúčtování služeb.
  • Rychlé a efektivní řešení operativních zásahů, jako jsou opravy, havárie a pojistné události.
  • Včasné řešení prodloužení podnájmu včetně aktualizace nájemného dle aktuálních cenových map a případné přeobsazení novým nájemcem.
  • Pravidelná a proaktivní komunikace s podnájemcem, která zajišťuje dodržování našich přísných standardů.
Více informací

Co pro vás zajišťujeme

Automatická kontrola plateb

Do 20. dne každého měsíce musí podnájemce uhradit nájemné včetně záloh na služby na další měsíc, investor od nás vždy obdrží platbu nájemného do 5. dne v měsíci, na který je nájemné hrazeno. Díky automatickému párování plateb nás systém okamžitě upozorní na případný vzniklý dluh. Následně od nás podnájemce obdrží 2 výzvy a pokud ani do 15 dnů dlužné nájemné neuhradí, zasíláme okamžitou výpověď, která dlužníkovi ukládá povinnost vystěhovat se do 30 dnů.

Pravidelné kontroly nemovitosti

Pravidelně v intervalech 3 – 6 měsíců (dle typu podnájemce) provedeme důkladnou prohlídku bytu a pečlivě zkontrolujeme více než 30 klíčových bodů podle našeho kontrolního seznamu. Během prohlídky pořizujeme fotodokumentaci a v případě zjištění jakéhokoliv poškození řešíme nápravu. Současně monitorujeme stav měřicích zařízení a při zjištění neobvyklé spotřeby služeb a energií upravíme zálohy, aby odpovídaly skutečné spotřebě podnájemce.

Vyúčtování služeb

Každoročně za vás připravíme vyúčtování záloh na služby a energie nejpozději do 4 měsíců od konce zúčtovacího období v souladu se zákonnými předpisy. V případě ukončení podnájmu v průběhu platnosti podnájemní smlouvy připravíme i mimořádné vyúčtování, v takovém případě zadržujeme část jistoty na případné nedoplatky do doby finálního vyúčtování.

Operativní zásahy a pojistné události

Po každé kontrole nemovitosti identifikujeme drobné i závažnější nedostatky, které ihned řešíme vždy tou nejekonomičtější cestou. V případě možnosti využijeme pojištění domácnosti a odpovědnosti, abychom kompletně a efektivně situaci vyřešili. Zároveň jsme kdykoliv připraveni řešit běžné i havarijní zásahy. Naším cílem je neustále nemovitost udržovat v perfektním stavu.

Prodlužování podnájmu a znovuobsazení

Prodloužení podnájmu řešíme s podnájemci v dostatečném předstihu, navazující podnájemní smlouva musí být uzavřena nejpozději 2 měsíce před koncem té současné. Nájemné aktualizujeme v souladu s aktuálním stavem trhu podnájmů, s ohledem na cenové trendy v dané lokalitě. V případě, že se podnájemce rozhodne v podnájmu nepokračovat, získáváme dostatečný čas na znovuobsazení bytu novým zájemcem. Provedeme technickou kontrolu nemovitosti a připravíme ji na nový pronájem. Prohlídky probíhají už během posledního měsíce platnosti podnájemní smlouvy a v 90 % případů máme nemovitost obsazenou ještě před odchodem stávajícího podnájemce.

Komunikace s podnájemci a SVJ

Efektivně řešíme každý problém či dotaz podnájemce prostřednictvím e-mailu a telefonu. Také pravidelně zasíláme podnájemcům newslettery, ve kterých je informujeme o aktuálních tématech a připomínáme jim, jak se mají o nemovitosti starat, např. je upozorňujeme na nutnost řádného větrání a vytápění v podzimních a zimních měsících pro prevenci vzniku plísní a připomínáme nutnost uzávěru hlavního přívodu vody při delší letní nepřítomnosti. Zároveň komunikujeme s SVJ a plně tedy přebíráme veškerou komunikaci týkající se vaší nemovitosti. Investor je tak zbaven břemene každodenní komunikace a řeší pouze schválení oprav většího rozsahu.

Chci kontakt

Průběh spolupráce

Od chvíle, kdy nemovitost pronajmeme, za ní přebírá zodpovědnost naše oddělení Správy. Nemovitost je pečlivě zadána do našeho systému včetně všech specifikací, fotodokumentace a komunikační historie. Následně zde sledujeme platby nájmů, služeb a dalších nákladů. Všechny revize, vyúčtování, termíny a výstupy z kontrol systematicky archivujeme, zároveň zajišťujeme povinnost hlášení cizinců na cizineckou policii. Kdykoliv majitel, nebo zástupce SVJ potřebují cokoliv vyřešit, jsme okamžitě k dispozici. V případě, že podnájemník způsobí škodu, aktivně pomůžeme s řešením pojistné události a opravou nemovitosti. Pravidelně v intervalech 3 – 6 měsíců provádíme kontroly stavu nemovitosti a zaznamenáváme stavy měřicích zařízení pro ověření správnosti nastavení výše zálohových plateb. Každoročně pak připravíme vyúčtování služeb v zákonné lhůtě a v případě ukončení podnájmu v průběhu platnosti podnájemní smlouvy připravíme i mimořádné vyúčtování. V případě obměny podnájemce pak řešíme včasné obsazení nemovitosti novým zájemcem ve spolupráci s oddělením makléřů tak, aby se ideálně nemovitost obsadila ještě před odchodem současného podnájemce.

Průběh spolupráce v kostce Průběh spolupráce v kostce

Průběh spolupráce v kostce

Jelikož si uvědomujeme nápor dnešní uspěchané doby, snažíme se vás zbytečně nezahlcovat. Co můžeme, za vás vyřešíme! Když už budeme potřebovat vaši součinnost, například při řešení nákladnější opravy, předložíme vám detailní návrh postupu. Drtivá většina komunikace vaším směrem bude tedy informativního rázu. Pro detailní přehled stavu vašich spravovaných nemovitostí stačí nahlédnout do portálu investora, kam budete mít v rámci spolupráce přístup. Pokud vás naše nabídka zaujala a chcete se dozvědět více, neváhejte se na nás obrátit, budeme se na vás těšit při osobním či on-line setkání.

Postará se o vás

Zuzana Světelská

Zuzana Světelská

Správa nemovitostí Partner