Hledáme lidi, kteří jsou flexibilní, motivovaní a nadšení do své práce. Lidi, kteří se chtějí hodně naučit a posunout svůj život o úroveň dál. Dáme vám spoustu nových možností – stačí nás přesvědčit, že skutečně chcete.
Manažer pro správu nemovitostí je srdce malého týmu. Řeší především kounikaci s klienty, SVJ a dodavateli. Drží pod palcem všechny dokumenty a pomáhá koordinovat spolupráci všech členů týmu. Náplň práce:
70% operativa - administrativa, správa dokumentů, komunikace s klienty a SVJ a dodavateli, zadávání dat do počítače. 30% projektový manažer - vylepšování současných postupů, koordinace malého týmu.
Co by měl umět ideální kandidát? Oganizovat a vést lidi, efektivně pracovat na PC i s aplikacemi ve smart phonu, proaktivní přístup, dokáže řešit vzniklé problémy, umí komunikovat s klienty, chce se učit.
Asistentka
Náplň práce: o ffice management; správa a evidence kolem přípravy nemovitostí - komunikace s řemeslníky, majiteli nemovitostí; pravidelná komunikace s makléři společnosti. Požadujeme: loajalitu, pozitivní přístup, proaktivitu, samostatnost, spolehlivost, odpovědnost, pečlivost; chuť učit se novým věcem a zdokonalovat se;
vynikající komunikační dovednosti, výbornou psanou češtinu a stylistické schopnosti; aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem; odolnost vůči stresu; profesionální, příjemné a reprezentativní vystupování; výborná znalost práce na PC (internet, MS Office: Word, Excel, PowerPoint; databázové programy);
praxe v oboru realit výhodou. Nabízíme: přátelské prostředí skvělého pracovního kolektivu, zázemí prestižní realitní kanceláře v centru Prahy, motivační ohodnocení.