Jak vám pomůžeme

  • Pomůžeme vám s digitalizací vašeho bytového domu. Zajistíme výměnu dálkových měřidel, pokud je to třeba.
  • Zajišťujeme jednotlivým majitelům či nájemníkům přehled o aktuální spotřebě energií v každé jednotce.
  • Zajišťujeme pravidelný úklid, správu kotelny a všechny průběžné kontroly dle domluvené frekvence.
  • Zajišťujeme pravidelné kontroly, povinné revize i aktuálně potřebné opravy vašeho domu.
  • Zajišťujeme účetní správu bytového domu.


Více o služách

Co pro vás zajišťujeme

Digitalizace nemovitostí

Zajistíme pro váš dům včasnou výměnu měřidel a nastavíme systém pro online informování nájemníků o aktuální spotřebě tak, abyste splnili všechny zákonné povinnosti: Do 1. ledna 2027 mají bytové domy povinnost mít všechna měřidla spotřeby vody i tepla dálkově odečitatelná. Zároveň pokud dům má taková měřidla, má povinnost již od 1. ledna 2024 informovat nájemníky o jejich spotřebě na měsíční bázi.

Technická správa domu

V rámci technické správy zajišťujeme kontroly nemovitosti tak, aby dům byl dlouhodobě v dobrém technickém stavu. V případě potřeby drobných či větších oprav pro vás zajistíme nabídky dodavatelů a dohlídneme na realizaci prací včetně případných reklamací. Zajistíme a průběžně kontrolujeme dodavatele pravidelných technických kontrol - např. kotelna a výtah.

Povinné revize

Nastavíme pro váš dům kalendář a plán předepsaných revizí (elektro, plyn, voda/kanalizace, komín, požární ochrana, vzduchotechnika, výtah). Zajistíme a koordinujeme tyto revize pravidelně tak, aby vyžadovaly minimální zapojení ze strany majitele domu/SVJ.

Ekonomická správa

Zajistíme pro dům vedení účetnictví, zpracování prvotních účetních dokladů a jejich zadání k platbě (import do banky k vašemu schválení, případně i uhrazení, dle rozsahu kompetencí). Nastavujeme zálohy pro jednotlivé jednotky. Monitorujeme platební morálku úhrad měsíčních předepsaných záloh. Elektronicky i telefonicky upomínáme dlužníky. Evidujeme došlé a vydané faktury, evidujeme a zaúčtujeme skutečné náklady spojené s provozem nemovitosti. Evidujeme pohledávky a závazky, sledujeme splatnost faktur.

Roční vyúčtování

Zajišťujeme rozúčtování nákladů na služby a fondy. Zajišťujeme vyrovnání ročního vyúčtování předepsaných záloh. Nastavujeme výši záloh na služby a příspěvků do fondu spojených s provozem nemovitosti. Vždy dle aktuálního usnesení SVJ a výsledku vyúčtování za poslední období. Dynamicky měníme výši záloh i v průběhu roku, pokud je na některé jednotce výrazně vyšší či nižší spotřeba než v uplynulém období tak, abychom minimalizovali výši přeplatků / nedoplatků.

Administrativní správa

Zajistíme kontrolu správnosti přijatých faktur ve návaznosti na provedené kontroly na revize technických zařízení. Poskytneme online přístup k provozu, hospodaření a spotřebě. Povedeme evidenci členů (v případě SVJ). Spravujeme data ve specializovaném správním a účetním softwaru. Zajistíme distribuci evidenčních listů, výpočtových listů, změnových listů a předpisy záloh. Zastoupíme vás vůči třetím stranám, budeme komunikovat s vlastníky jednotek, poskytovat legislativní informace, zajistíme právní servis a přístup k dokumentům nemovitosti. Zpracujeme dálkové měření a zajistíme přístup do administrativního portálu, mobilní a webové aplikace.

Mám zájem

Postaráme se o vaši nemovitost od A do Z

Spolupráce začíná úvodním setkáním, kde probereme potřeby vaší nemovitosti a provedeme analýzu technického stavu. Na základě toho navrhneme řešení, která zahrnují digitalizaci a modernizaci měřidel, aby splňovala legislativní požadavky na dálkový odečet spotřeby energií. Tento krok umožní měsíční sledování spotřeby vody a tepla a zajistí větší přehled a kontrolu.

V rámci technické správy se postaráme o pravidelné revize, údržbu a opravy nemovitosti. Koordinujeme dodavatele pro technické kontroly, jako jsou revize kotelny, výtahu nebo požární ochrany, a zajišťujeme potřebné opravy. Na veškeré práce dohlížíme, aby probíhaly včas a bez komplikací.

Zajistíme také ekonomickou správu, což zahrnuje vedení účetnictví, evidenci faktur a správu záloh pro jednotlivé jednotky. Sledujeme platební morálku nájemníků, zajišťujeme upomínky dlužníků a každoročně provádíme rozúčtování nákladů. Průběžně přizpůsobujeme zálohy podle aktuální spotřeby, abychom předešli velkým nedoplatkům či přeplatkům.

Administrativní správa zahrnuje všechny potřebné úkony spojené s provozem nemovitosti, včetně vedení evidence členů SVJ a komunikace s nájemníky. Využíváme moderní software, který vám poskytne přístup k důležitým informacím a dokumentům online.

Průběh spolupráce v kostce Průběh spolupráce v kostce

Průběh spolupráce v kostce

Spolupráce začíná úvodní analýzou potřeb a stavu nemovitosti. Na základě toho navrhneme řešení zahrnující digitalizaci správy domu, výměnu měřidel a zavedení systému pro online sledování spotřeby energií. Postaráme se o pravidelnou údržbu, technické kontroly a povinné revize, aby byl dům v perfektním technickém stavu. Zajistíme také ekonomickou správu – vedení účetnictví, správu záloh a rozúčtování služeb.

Chci spolupracovat

Recenze našich klientů

David Šrámek

Fantastický 5* servis od A do Z. Pomoc s výběrem investiční nemovitosti, propočet ROI, vyřízení hypotéčního úvěru a veškeré administrativy s nákupem spojené. V neposlední řadě úžasný režim správy nemovitosti samotné, kdy drobnější úkony běží na pozadí automaticky a konzultace s majitelem probíhá pouze u záležitostí, které z podstaty věci potřebují zpětnou vazbu majitele. Vše navíc možné i 100% digitálně bez nutnosti fyzicky navštívit kancelář Bureš a Partneři. 28.06.2024

Vladimír Weiss

5/5
Skvělý a profi přístup! Velice oceňuji systém práce a klientské péče. 07.04.2022

René Patka

Firmu Bureš & Partneři mohu vřele doporučit. Velice oceňuji jejich profesionální přístup k člověku, kdy Vás jako klienta do ničeho netlačí, nejprve zanalyzují situaci, tak abyste byl ve svém rozhodnutí šťastný, například nákup domu na vesnici, či ve městě, faktory práce atd. Velice oceňujeme s manželkou nadstandardní přístup i ve dnech pracovního volna, je potřeba něco řešit či zodpovědět a Bureš & Partneři vysoce převyšují nadstandard jiných společností. Po profesionální a zejména lidské stránce mohu s manželkou jen a jen doporučit. Rozhodně neuděláte chybu a mají naši maximální důvěru. 09.03.2021

Marek Pospíšil

5/5
S Bureš & Partneři jsem již třetím rokem a nemohu si jejich služby vynachválit - profesionální přístup, ochota vyjít vstříc a lidské jednání. 12.05.2023

Jan Maginec

Se společností Ing. Bureše mám dlouhodobě pozitivní zkušenosti, kdy mi doporučili a sestavili individuální prvky finančního zabezpečení. V současné době mi asistovali při investici do nemovitosti a s přístupem pana ředitele Bureše i jeho kolegů jsem velmi spokojen. Mají přehled o trhu i o aktuálních trendech v oboru a jsou schopni zařídit všechny související administrativní i praktické záležitosti. Společnost Bureš & partneři můžu doporučit a těším se na budoucí spolupráci. 24.05.2021

Tereza Dvořáčková

5/5
Bureš & partneři s.r.o. je skvělá společnost s opravdovými profesionály, s kterými je vždy perfektní spolupráce a zároveň rychlá. 16.08.2022

Tomáš Golitko

Společnost Bureš & partneři, s.r.o. je přesně ta společnost, kterou jsem hledal již delší dobu - dokážou sehnat svým klientům optimální nemovitost na investici, poté Vás postupně provedou celým procesem až k zajištění nájemníka, včetně financování, revize smluv a dalších věcí, nad kterými bych jako lajk trávil spoustu času... A přístup ke klientovi? To se nedá popsat, to se musí zažít :-) V této společnosti skutečně pracují profesionálové, děkuji Vám za to! 03.08.2022

Kontaktujte nás

Chcete navázat spolupráci nebo máte jakýkoliv dotaz? Neváhejte se nám ozvat.

Vyplňte náš kontaktní formulář nebo napište přímo na chytrasprava@buresapartneri.cz.

+420 737 825 916 (Po – Pá: 9 – 17 h)