Jak vám pomůžeme

  • Pomůžeme vám s digitalizací vašeho bytového domu. Zajistíme výměnu dálkových měřidel, pokud je to třeba.
  • Zajišťujeme jednotlivým majitelům či nájemníkům přehled o aktuální spotřebě energií v každé jednotce.
  • Zajišťujeme pravidelný úklid, správu kotelny a všechny průběžné kontroly dle domluvené frekvence.
  • Zajišťujeme pravidelné kontroly, povinné revize i aktuálně potřebné opravy vašeho domu.
  • Zajišťujeme účetní správu bytového domu.


Více o služách

Co pro vás zajišťujeme

Digitalizace nemovitostí

Zajistíme pro váš dům včasnou výměnu měřidel a nastavíme systém pro online informování nájemníků o aktuální spotřebě tak, abyste splnili všechny zákonné povinnosti: Do 1. ledna 2027 mají bytové domy povinnost mít všechna měřidla spotřeby vody i tepla dálkově odečitatelná. Zároveň pokud dům má taková měřidla, má povinnost již od 1. ledna 2024 informovat nájemníky o jejich spotřebě na měsíční bázi.

Technická správa domu

V rámci technické správy zajišťujeme kontroly nemovitosti tak, aby dům byl dlouhodobě v dobrém technickém stavu. V případě potřeby drobných či větších oprav pro vás zajistíme nabídky dodavatelů a dohlídneme na realizaci prací včetně případných reklamací. Zajistíme a průběžně kontrolujeme dodavatele pravidelných technických kontrol - např. kotelna a výtah.

Povinné revize

Nastavíme pro váš dům kalendář a plán předepsaných revizí (elektro, plyn, voda/kanalizace, komín, požární ochrana, vzduchotechnika, výtah). Zajistíme a koordinujeme tyto revize pravidelně tak, aby vyžadovaly minimální zapojení ze strany majitele domu/SVJ.

Ekonomická správa

Zajistíme pro dům vedení účetnictví, zpracování prvotních účetních dokladů a jejich zadání k platbě (import do banky k vašemu schválení, případně i uhrazení, dle rozsahu kompetencí). Nastavujeme zálohy pro jednotlivé jednotky. Monitorujeme platební morálku úhrad měsíčních předepsaných záloh. Elektronicky i telefonicky upomínáme dlužníky. Evidujeme došlé a vydané faktury, evidujeme a zaúčtujeme skutečné náklady spojené s provozem nemovitosti. Evidujeme pohledávky a závazky, sledujeme splatnost faktur.

Roční vyúčtování

Zajišťujeme rozúčtování nákladů na služby a fondy. Zajišťujeme vyrovnání ročního vyúčtování předepsaných záloh. Nastavujeme výši záloh na služby a příspěvků do fondu spojených s provozem nemovitosti. Vždy dle aktuálního usnesení SVJ a výsledku vyúčtování za poslední období. Dynamicky měníme výši záloh i v průběhu roku, pokud je na některé jednotce výrazně vyšší či nižší spotřeba než v uplynulém období tak, abychom minimalizovali výši přeplatků / nedoplatků.

Administrativní správa

Zajistíme kontrolu správnosti přijatých faktur ve návaznosti na provedené kontroly na revize technických zařízení. Poskytneme online přístup k provozu, hospodaření a spotřebě. Povedeme evidenci členů (v případě SVJ). Spravujeme data ve specializovaném správním a účetním softwaru. Zajistíme distribuci evidenčních listů, výpočtových listů, změnových listů a předpisy záloh. Zastoupíme vás vůči třetím stranám, budeme komunikovat s vlastníky jednotek, poskytovat legislativní informace, zajistíme právní servis a přístup k dokumentům nemovitosti. Zpracujeme dálkové měření a zajistíme přístup do administrativního portálu, mobilní a webové aplikace.

Mám zájem

Postaráme se o vaši nemovitost od A do Z

Spolupráce začíná úvodním setkáním, kde probereme potřeby vaší nemovitosti a provedeme analýzu technického stavu. Na základě toho navrhneme řešení, která zahrnují digitalizaci a modernizaci měřidel, aby splňovala legislativní požadavky na dálkový odečet spotřeby energií. Tento krok umožní měsíční sledování spotřeby vody a tepla a zajistí větší přehled a kontrolu.

V rámci technické správy se postaráme o pravidelné revize, údržbu a opravy nemovitosti. Koordinujeme dodavatele pro technické kontroly, jako jsou revize kotelny, výtahu nebo požární ochrany, a zajišťujeme potřebné opravy. Na veškeré práce dohlížíme, aby probíhaly včas a bez komplikací.

Zajistíme také ekonomickou správu, což zahrnuje vedení účetnictví, evidenci faktur a správu záloh pro jednotlivé jednotky. Sledujeme platební morálku nájemníků, zajišťujeme upomínky dlužníků a každoročně provádíme rozúčtování nákladů. Průběžně přizpůsobujeme zálohy podle aktuální spotřeby, abychom předešli velkým nedoplatkům či přeplatkům.

Administrativní správa zahrnuje všechny potřebné úkony spojené s provozem nemovitosti, včetně vedení evidence členů SVJ a komunikace s nájemníky. Využíváme moderní software, který vám poskytne přístup k důležitým informacím a dokumentům online.

Průběh spolupráce v kostce Průběh spolupráce v kostce

Průběh spolupráce v kostce

Spolupráce začíná úvodní analýzou potřeb a stavu nemovitosti. Na základě toho navrhneme řešení zahrnující digitalizaci správy domu, výměnu měřidel a zavedení systému pro online sledování spotřeby energií. Postaráme se o pravidelnou údržbu, technické kontroly a povinné revize, aby byl dům v perfektním technickém stavu. Zajistíme také ekonomickou správu – vedení účetnictví, správu záloh a rozúčtování služeb.

Chci spolupracovat

Recenze našich klientů

David Šrámek

Fantastický 5* servis od A do Z. Pomoc s výběrem investiční nemovitosti, propočet ROI, vyřízení hypotéčního úvěru a veškeré administrativy s nákupem spojené. V neposlední řadě úžasný režim správy nemovitosti samotné, kdy drobnější úkony běží na pozadí automaticky a konzultace s majitelem probíhá pouze u záležitostí, které z podstaty věci potřebují zpětnou vazbu majitele. Vše navíc možné i 100% digitálně bez nutnosti fyzicky navštívit kancelář Bureš a Partneři. 28.06.2024

Tereza Dvořáčková

5/5
Bureš & partneři s.r.o. je skvělá společnost s opravdovými profesionály, s kterými je vždy perfektní spolupráce a zároveň rychlá. 16.08.2022

Tomáš Golitko

Společnost Bureš & partneři, s.r.o. je přesně ta společnost, kterou jsem hledal již delší dobu - dokážou sehnat svým klientům optimální nemovitost na investici, poté Vás postupně provedou celým procesem až k zajištění nájemníka, včetně financování, revize smluv a dalších věcí, nad kterými bych jako lajk trávil spoustu času... A přístup ke klientovi? To se nedá popsat, to se musí zažít :-) V této společnosti skutečně pracují profesionálové, děkuji Vám za to! 03.08.2022

Marek Pospíšil

5/5
S Bureš & Partneři jsem již třetím rokem a nemohu si jejich služby vynachválit - profesionální přístup, ochota vyjít vstříc a lidské jednání. 12.05.2023

Jan Maginec

Se společností Ing. Bureše mám dlouhodobě pozitivní zkušenosti, kdy mi doporučili a sestavili individuální prvky finančního zabezpečení. V současné době mi asistovali při investici do nemovitosti a s přístupem pana ředitele Bureše i jeho kolegů jsem velmi spokojen. Mají přehled o trhu i o aktuálních trendech v oboru a jsou schopni zařídit všechny související administrativní i praktické záležitosti. Společnost Bureš & partneři můžu doporučit a těším se na budoucí spolupráci. 24.05.2021

Vladimír Weiss

5/5
Skvělý a profi přístup! Velice oceňuji systém práce a klientské péče. 07.04.2022

René Patka

Firmu Bureš & Partneři mohu vřele doporučit. Velice oceňuji jejich profesionální přístup k člověku, kdy Vás jako klienta do ničeho netlačí, nejprve zanalyzují situaci, tak abyste byl ve svém rozhodnutí šťastný, například nákup domu na vesnici, či ve městě, faktory práce atd. Velice oceňujeme s manželkou nadstandardní přístup i ve dnech pracovního volna, je potřeba něco řešit či zodpovědět a Bureš & Partneři vysoce převyšují nadstandard jiných společností. Po profesionální a zejména lidské stránce mohu s manželkou jen a jen doporučit. Rozhodně neuděláte chybu a mají naši maximální důvěru. 09.03.2021

Kontaktujte nás

Chcete navázat spolupráci nebo máte jakýkoliv dotaz? Neváhejte se nám ozvat.

Vyplňte náš kontaktní formulář nebo napište přímo na chytrasprava@buresapartneri.cz.

+420 737 825 916 (Po – Pá: 9 – 17 h)